poniedziałek, 2 września 2013

116. KaiSoo facts 29-30



29. Kiedy Sehun nie może wygrać z Kaiem, specjalnie depcze mu po stopach.  Pewnego razu podeptał mu jasne buty, które siostra Kaia kupiła mu na urodziny, na co Jongin udawał, że się na maknae obraził i Sehun musiał odkupić mu takie same buty. Skończyło się na tym, ze D.O musiał je wyprać i wyczyścić…


30. D.O ma najlepszą relacje z Kaiem


A/n: *zakopuje się w głębokim dole, na tyle, żeby nie było jej widać, ale telefon wciąż łapał wifi * Moja nowa klasa woli rap od gejpopu...

4 komentarze:

  1. Sehun, ty uroczy fochatku xD <3
    KaiSoo to real nad real xD
    Kochanie, nie dołuj się. Dasz radę. Znajdź jakąś dziewczynę, która wykazuje znikome zainteresowanie rapem i nawróć ją na kejpop. Się nie uda to chyba jakieś dwie klasy jeszcze są, nie? Tam szukaj ofiar ^^ (trochę chyba brzmię jak morderca .___.)
    Hwaiting słonko, hwaiting! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sehunnie jest grumpy catem :3
      KaiSoo najlepsze <3
      Juz nie dołuje, choć nadal chcę do gimnazjum xD I znalazłam jedną dziewczynę, która nawet pewne kpopem zainteresowanie wykazuje xD
      Ty również hwaiting, unnie~!

      Usuń
  2. Awww, słodko <33 przeczytałam TaoRisa i to zdjęcie ... Kurde, ja nie mogę ich szipować, nie mogę!!! QQ
    Nie martw się Unnie, skoro wolą rap to pokaż im jak Sehunnie cudwnie rapuje w Growl xD ("E.X.O") albo Bang Yongguka albo cokolwiek, a jak nie to przyjadę (gome, PRZYLECĘ. Umiem latać, głupia ja zapomniałam xD) i spuszczę im łomot i w ogóle to im się oberwie i w ogóle to to nie będzie łomot, pf. Takie prechistoryczne określenie, pf. Od koleżanek nauczyłam się, że teraz mówi się "wpierdol" czy jakoś tak xDDDDD
    Hwaiting, wszystko będzie dobrze ^w^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, TAORISA :3 Hej, skoro ja pisze fakty o Krayu, to Ty możesz TaoRisa shipować, nie ma zakazów xD

      DOBRA, TO PRZYJEDŹ I DAJ IM NIEZŁY WYCISK, CZY COKOLWIEK, JAKKOLWIEK TO NAZYWAĆ! :3

      Już jest nie najgorzej, ale dziękuje :3 Ty także HWAITING, MEIMEI <3

      Usuń