niedziela, 23 lutego 2014

The Versatile Blogger Award

O mój Boże całkowicie zapomniałam, o tym, ze zostałam nomionwana przez Park Byun Jae do The Versatile Blogger! Kochanaa, po stokroć przeprasza, że tak późno T-T (ja i moja pamieć złotej rybki T-T) 

Z całego serduszka dziękuję za nominacje ♥



 Co zrobić będąc nominowanym do Versatile Blogger Award ?
1. podziękować nominującemu blogerowi,
2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award na swoim blogu,
3. ujawnić 7 faktów o sobie,
4. nominować 7 (lub więcej) blogów,
5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


Okee,  to fakty, tak? Zaczynamy. 

1. Uwielbiam Top Gear, a moja rodzina mnie nie rozumie. Co z tego, że nie znam się na mechanice. Ja po prostu lubię patrzeć na ładne samochody. 

2. Poza kpopem słucham głównie Lany Del Rey i Marina and The Diamonds. Zdarzają się też inne piosenki, inni wykonawcy, ale te dwie najczęściej ♥

3. Uwielbiam czytać dobre fanficki, nie potrafię przeżyć dnia bez tych małych cudów wszechświata *o*

4. Szybko się przywiązuje i nie lubię gwałtownych zmian w życiu 

5. Moim ulubionym przedmiotem w szkole są języki obce (francuski i angielski)

6. Wolę ukrywać swoje uczucia przed ludźmi i wiecznie udawać, że jestem wesoła i szczęsliwa. Ludzie zadają niekomfortowe pytania typu "Dlaczego jesteś smutna?" albo "Czemu płakałaś?". A odpowiedzi pod tytułem "Do trzeciej w nocy czytałam Revolution." nic im nie mówi. A tłumaczyć trzeba zbyt wiele :D

7. Kocham kotełki, moim marzeniem jest wygranie miliona złotych, kupienie za nie Audi R8 i  małego Exotic Kitty i wożenie się z tym kotełem po mieście moim czarnym Audi :D Taki swag :P 


Co do nominacji, to nominuję każdego, kto chce, tylko prosiłabym, aby pisać w komentarzach, że się robi, to Kyoko sobie obczai ♥ 


Annyeong~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz