sobota, 30 marca 2013

1. Annyeong~!

Uh... Dobrze zróbmy tak, najpierw ogólnie o blogu, a potem kilka słów o mnie, dobra?
Dobra.

A więc, pomysł na tego bloga powstał wczoraj. Jak? Nie mam pojecia, mnie nie pytajcie xD Po prostu, tak nagle w mojej głowie pojawiło się dzikie "ZAŁÓŻ BLOGA O HUNHANIE!". No i założyłam :3
Co się tu znajdzie? Przede wszystkim ciekawostki i informacje o tej parze, choć również rekomendacje fanficków, zdjęcia, blogi/tumblr/fanpage i ogólnie wszystko co fanom SeLu może się w życiu przydać :D
Wszystkie wiadomości, że tak to nazwę, pozyskuję z angielskich stron ^^

Co o mnie?
Aish, nie lubię tej części...
Nazywam się Olga, rocznik '97(czy tylko według mnie to brzmi jak opis jakiegoś wina? O.o)
K-popem interesuje się od 22 października 2011(to data symboliczna xD Wtedy ściągnęłam na telefon pierwszą k-popową piosenkę *SNSD-Oh!, jeśli ktoś jest ciekawy*), a potem to już poszło z górki :D Najpierw interesowały mnie tylko SNSD, potem także SHINee, później Big Bang, Super Junior, Teen Top, TVXQ, aż w końcu EXO ^^ To nie tak, że znam tylko te zespoły, niee~, ale po prostu te kocham najbardziej ♥
Jestem tym upartym typem człowieka, który nie odpuści, dopóki się czegoś nie nauczy.
A Karma mnie nienawidzi xD Nie wiem, co złego musiałam zrobić w poprzednim życiu, ale serio, Karma mnie nie cierpi xD Przyjaciel złamał mi EXO ring, tego samego dnia internet przestał działać i nie działał przez tydzień, tego samego dnia rozchorowałam się i przez 3 dni musiałam leżeć w łóżku biorąc jakieś tabletki na kaszel... KARMA UNNIE, WAE?!
Ale wciąż jestem bardzoo optymistycznym człowiekiem :D

I... i to chyba tyle :D

Widzimy się w następnej notce, tym razem czysto HunHanowej :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz