sobota, 30 marca 2013

4. HunHan facts 6


6. Podczas urodzin LuHana, wszyscy członkowie K nagrali dla niego życzenia. Kiedy chłopaki skończyli nagrywanie, Sehun wrócił przed kamerę i w sekrecie przed resztą  kontynuował:
XiaoLu*, wszystkiego najlepszego. Sehun bardzo za Tobą tęskni". Kiedy Luhan to zobaczył, rozpłakał  się, a Sehun wziął chusteczkę, przyłożył ja blisko kamery i dodał:"XiaoLu, nie płacz. Sehunnie dorósł"

* 小路(XiaoLu)-Mały Jeleń/ Jelonek. Jeden z "pseudonimów" Luhana.

A/n: Chyba... umarłam ;-; Umieram, nie żartuje ;-; To takie piękne ;-;

2 komentarze:

  1. Boże, poryczałam się jak to przeczytałam.
    Dobra, ryczałam juz dzisiaj dosyć często, ale ten wpis poprawił mi humor :') dziękuję Ci za niego.
    Wygląd całkiem fajny. Uroczy, różowiutki. Jednak na Twoim miejscu zmieniłabym kolor czcionki na ciemniejszy, najlepiej czarny, ale może to też być ciemny róż lub fiolet. Chodzi o to, że za bardzo zlewa się z tłem, co utrudnia czytanie.
    Blog zapowiada się ciekawie, mimo, ze jeszcze za wiele tu nie ma, masz moje wsparcie, będę Cię na pewno odwiedzać :)

    Zapraszam do siebie : http://exotic-imaginary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeejku, dziękuję za tak miłe słowa<3 I niezmiernie się cieszę, że poprawiłam Ci humor tym postem ;3
      Też mi się tak wydawało, że się troche zlewają te kolory... xD Poprawię je jak tylko będę miała możliwość ;3
      Dziękuję za wsparcie z całeeego serca <3

      Postaram się jak najczęściej odwiedzać Twojego bloga <3 POLSCY EXOTICS, ŁĄCZMY SIĘ <3

      Usuń