piątek, 19 lipca 2013

84. The Versatile Blogger

Zostałam nominowana przez Milę z bloga Yaoi-Kpop fanfiction~ ♥
Serdecznie dziękuje i jestem bardzo szczęśliwa, że mnie wybrałaś~ :3 

Zasady konkursu:
1. Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu.
2.Pokazać nagrodę The Versatile Blogger u siebie na blogu.
3. Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie.
4.Nominować 15 blogów, które na to zasługują.
5.Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.



Fakty o mnie:
1. Mam OBSESJĘ na punkcie Audi. Nie żartuje, naprawdę. Mogę patrzeć na Audice pedo wzorkiem przez kilkanaście minut, nie mrugając, żeby nie tracić czasu. 
Szczególne miejsce w moim sercu zajmuje Audi R8. ♥

2. Uwielbiam Roberta Downey'a Jr. Szcególnie w roli Sherlocka, Iron Mana, Petera w "Due Date" i Paula Avery w "Zodiaku".

3. Prawdopodobnie skończę z 5 kotami jako stara panna. Oh well, I regret nothing? ♥

4. Nie wyobrażam sobie życia bez herbaty i czekolady. 

5. Na ogół jestem bardzo tolerancyjna. Nie przeszkadza mi jakiej ktoś jest religii, orientacji, rasy, płci, jakie ma OTP, whatsoever~
Do momentu, gdy ktoś obrazi moje OTP. Och, wtedy zaczyna się wojna i ta osoba prawdopodobnie skończy posiekana na kawałeczki w pobliskim rowie. Hej, nie trzeba było się zaczynać, okej? :D

6.  One Direction i Hello Kitty ♥ 


7. Wracając ostatnio autobusem od mojej mamy, na przystanku zauważyłam dziewczynę z koszulka z OGROMNYM "Wolf 88". Chciałam do niej podbiec, ale jakaś pani mnie zatrzymała, pytając czy może obok mnie usiąść... Do dziś przeżywam to, że nie wybiegłam z tego autobusu ;-; 

Okej, so now nominowane blogi~: 

Jak mam wynaleźć 15 blogów ;-; Nae, pozostańmy przy 5, okej? :3 Chyba, ze sobie jeszcze jakieś przypomnę~:3 


1 komentarz:

  1. Unnie~!!! Wybacz mi mojego ogara QQ Dziękuję za nominację ;3
    A teraz idę umrzeć QQ

    OdpowiedzUsuń