poniedziałek, 13 stycznia 2014

156. KaiSoo birthday post~



Dzisiaj obchodzimy KaiSoo Day~! Yay~ Moje ulubione święto na świecie *o* 

Czemu akurat dziś? A no bo tak: 12.01<- urodziny Kyungsoo- 13.01 -  urodziny Jongina->14.01. Dość oczywiste, czyż nie? :>



Poza tym, jeśli ktoś czytał "Anterograde Tomorrow" (najpiękniejszy fanfick, jaki kiedykolwiek powstał. Naprawdę, polecam wszystkim. Prawdopodobnie gdyby nie AT to KaiSoo nie byłoby dla mnie tak ważne), to wie też, że 13.01.2014, godzina 9:27 jest najważniejszą datą w całym opowiadaniu (nie powiem dlaczego, nie będę spojlerować ^^) 



Podsumowując: Życzę KaiSoo, a także wszystkim shipperom, tego, aby byli tak blisko jak są teraz, albo i jeszcze bliżej, żeby nie przestawali bycia BTS couple, bo gdyby nie to, to nie byliby tak prawdziwi, życzę im szczęścia, radości, zdrowia *kaszl*amnestia następcza*kaszl*idiopatyczne włóknienie płuc*kaszl* i w ogóle czego sobie tam tylko wszyscy marzą~ ^^ 

Keep calm and belive in KaiSoo~ ♥ 




















2 komentarze:

  1. TAK BARDZO
    TO
    JEST
    NAJPIĘKNIEJSZY POST NA TWOIM BLOGU, UNNIE, SRSLY ;_______________;
    Kocham ich tak bardzo <3 są tacy cudowni razem, tacy perfekcyjni i w ogóle...
    O Anterograde Tomorrow nie będę wspominać, bo już zaczynam wyć TTT^TTT *co prawda bardziej podobało mi się Arbitrage, za Chiny nie wiem czemu ;;* Co nie zmienia faktu, że są to dwa najpopularniejsze i, jak do tej pory, moje dwa najukochańsze fanfikce ever <3 BIKOZ KAISOO IS RIAL. FOREVA END EVA TUGEVA. ;;;;;;

    BTW... Unnie, doszła do Ciebie moja paczka? Bo jeśli nie to powieszę tatę za to, że nie wziął poleconego ;; A jeśli tak, to czy się podoba? ^o^

    #HappyKaisooDay

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. C'nie? TYLE KAISOO, ŻE AŻ SERCE PĘKA! ;-; <3
      Są, ja wiem, o jaaa~! Mam nadzieję, ze będą już zawsze na zaaawsze razem *o*

      Anterograde Tomorrow tak działa ;-;
      Owo, Arbitrage też ubóstwiam! Hej, KaiSoo i samochody, ja nie widzę lepszej kombinacji (wcale nie jestem blacharą... xD) I SEHUN TAM MIAŁ AUDI R8 JA NIE WIDZIAŁAM W ŻYCIU NIC PIĘKNIEJSZEGO! ;-;

      Btw, btw, doszła, spokojnie ^^ Bardzo się podobaaa~<3 Mangę już przeczytałam i rzygam tęczą na dwa kilometry *o*

      #HappyKaiSooDay to ju tu <3

      Usuń