środa, 5 czerwca 2013

56. HunHan 147- 150



147. Obaj byli ulzzangami

148. Obaj urodzili się w kwietniu

149. Sehun lubi ludzi, którzy są czyści i niewinni. Taką właśnie osobą jest Luhan

150. Sehun i Luhan usiedli razem w vanie, a ponieważ Luhan był zmęczony, położył głowę na ramieniu młodszego. Fani zaczęli piszczeć, a gdy Luhan usłyszał podniósł się zawstydzony.

A/n: Annyeong ^^"

Więc taaaak....

Nie żebym panikowała, ale ten...
Ciekawostki mi się skończyły ;-;

Teraz mamy dwie opcje:
1. Zaczynamy ciekawostki o innym shippie(KaiSoo, BaekYeol, TaoRis, itd...)
2. Kontynuujemy tego bloga, jako w 100% HunHanowego, a póki nie będzie nowych ciekawostek, to będę dodawała zdjęcia/fancamy/fanficki, itd...

W pierwszym przypadku dodawałabym także wszystkie nowe ciekawostki o SeLu jakie tylko znajdę~
No, więc decyzja należy do Was~ :3

14 komentarzy:

  1. OMGOMGOMG, ten 150 - *nosebleed* Chciałabym być na miejscu tych fanów~~
    Co do samych ciekawostek... DLA MNIE KAŻDA OPCJA JEST DOBRA BYLE BYŚ NIE ZOSTAWIAŁA TEGO BLOGA <3
    Bo jest super /////3/////
    I wogóle to ASDFGHJKL, HUNHAN FOR LYFE~!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym być na miejscy Luhana... i Sehuna... Ewentualnie, tych fanów... Też bym nie narzekała xD

      Hahhahaha, dzięki MeiMei, wielce mi pomogłaś xD Serio, wielce xD
      Bloga nie zamierzam zostawiać! Skąd w ogóle taki pomysł, co? :D
      I dziękuje, że sadzisz, ze jest super ♥ To wiele dla mnie znaczy :3

      Usuń
  2. Mi też wszystko jedno. Kocham twojego bloga i jestem codziennym gościem. Bez względu co będziesz wstawiać ja i tak będę wchodzić♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodawaj inne pairingi, Honey! xD Świat nie kręci się wokół HunHana, chociaż muszę przyznać, że są przeuroczy. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Unnie, weź mi pomóż z wyborem~ ♥
      A co do HunHan, to wiem, że są uroczy :3

      Usuń
    2. Na Twoim miejscu zostawiłabym ciekawostki o HunHanie, ale dodawała też o innych pairingach. ^^ Takie urozmaicenie, wszyscy coś dla siebie znajdą. Oczywiście wątpię, czy w Twoim wiernym serduszku znajdzie się miejsce na np. LuKai (nad czym Twoja unnie bardzo ubolewa) ale TaoRis'a i Beakyeola też bardzo lubię :3. Także mieszaj, miksuj!
      Hwaiting, Kyoko-chan. ♥

      Usuń
    3. Ależ oczywiście, że zostawie HunHana ;3

      LuKai jeszcze przeżyję, dam radę, ale XiuHan... XiuHana nie przeżyję xD
      Mam pewien plan, ale muszę go dopracować~
      No, ale anyway~ :3

      Usuń
  4. KAISOO, BAEKYEOLA, TAORISA, CHENMINA&SULEJA (chociaż z nimi mało ciekawostek jest ;;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kyoko! Dodawaj ze wszytskim! Cierpie jak tu wchodzę a nie ma nowego wpisu!

    W ogóle to świetny pomysł! inne paringi też są zacne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Unnie, przepraszam! nie chcę, żebyś cierpiała! :C <3
      To mam dodawać wszystkie, tak? Hehe, już najlepiej zacznę tłumaczyć, żeby się z tym wyrobić~ ;3
      Yeah~ Będę miała przynajmniej jakiś cel w życiu xD <3

      Usuń
  6. Nie wiem, skąd bierzesz te ciekawostki, ale kocham ten blog, chodź czytam go może od 2 dni *^*
    Nie pogniewałabym się, gdybyś zaczęła dodawać ciekawostki o Taorisie lub Xiuchenie ^.^ a wręcz byłabym wniebowzięta *_______*
    Powodzenia w prowadzeniu bloga
    Miłego dnia :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie z różnych angielskich stron :3
      Ciesze się, że Ci się podoba ♥
      Więc nie będziesz zawiedziona, bo mam w planie dodawać o nich ciekawostki ♥
      Dziękuję bardzo i Tobie również życzę miłego dnia~ :3

      Usuń