piątek, 14 czerwca 2013

63. HunHan facts 152-153








152. Fan" Lubiłam Luhana-sshi, ale gdy tak patrzyłam na Luhana-sshi, to polubiłam też Sehuna-sshi. Co zrobić?"
Odpowiedzi: Kibicuj...
1. Luhanowi-sshi
2. Sehunowi-sshi
3. HunHan couple

Sehun zaznaczył ostatnią opcje~






153. Fan: "Sehun-sshi, jak najczęściej nazywasz Luhana-sshi?" 
Odpowiedzi:
1. Hyung
2. Lu Hyung
3. Luhan Hyung
4. Luhannie
5. Xiao Lu

Sehun wybrał "XiaoLu"~



A/n: Następnym razem, gdy zabiorę się za czytanie angstów, proszę uderzcie mnie bardzo mocno, to może przestanę ;-;
PS Chce ktoś do mnie przyjść oglądać ze mną MuBank? Proszę... Bo zostałam sama z tym cieżarem;-; 

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Przyjdz unnie <3 Mój dom jest zawsze dla Ciebie otwarty~ :3

      Usuń
  2. Wybacz, JieJie, już dawno się poryczałam xDD
    Nie zdążyłam na pociąg :P
    Aww, znowu HunHan, jak miło *^*
    I powiedz, jakiego angsta czytałaś, to też chętnie przeczytam ;3
    *odezwała się ta ze łzami w oczach*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha spoko, wybaczam xD
      Ale miałaś przyjechać ;-;
      Też się cieszę z HunHana <3
      No właśnie jakiegoś HunHana xD Się nazywał"But he never did, didn't he?" :3 Bym Ci link podała, ale na telefonie jestem, więc sama rozumiesz :3 *też ma łzy w oczach, więc wie, jak się czujesz*

      Usuń