niedziela, 9 czerwca 2013

58. TaoRis facts 1-2



1. [FanAcc] Kris nazywa Tao "Tao Tao-Er*"( w jedny z wywiadów Tao powiedział, ze tylko jego babcia go tak nazywa)
Er*- odpowiednik japońskiego "chan" ( przyrostek nieformalny, używany wobec dzieci oraz żeńskich członków rodziny, a także między kochankami, bliskimi przyjaciółmi oraz wobec ludzi których znamy od dziecka *wg. Wikipedii*)

2.[FanAcc] Ktoś spytał Tao, czy zgodziłby się wziąć dziewczynę z Chengdu na spacer( w Chinach, dziewczęta z Chengdu uważane są za najpiękniejsze) a Tao się zgodził. Wtedy Kris powiedział do niego "Musimy dziś w nocy porozmawiać", a Tao wystawił mu figlarnie język.


A/n: Omonaa~Tak bardzo jestem szczęśliwym dzieciątkiem, że zaczynamy fakty o innych shipach~*o*

41 komentarzy:

  1. ASDFGHJKL NIEEEE, TY CHCESZ ŻEBYM JA ZACZĘŁA TO SZIPOWAĆ??? SERIO, JIEJIE???
    ASDFGHJKL ZARAZ ÓMRĘ.
    TO TAK BARDZO REAL...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uhm, yeah, taki mniej więcej mam plan~ Będziesz ich shipować, ja Ci w tym pomogę~O to się nie martw, MeiMei~ :3

      Usuń
    2. NOOOOŁ, ASDFGHJKL XDDD
      DLACZEGO ŁAJ I WOGÓLE JIEJIE JA TU UMRĘ, JA NIE MOGĘ SZIPOWAĆ TAORISA, NO PO PROSTU NIE MOGĘ, TO MOJA ŻELAZNA ZASADA >.< ALE JESTEŚ ZŁA, UNNIE :<

      Usuń
    3. Sory memory, ale zasady to są po to, żeby je łamać, słoneczko xD This ship sail itself, więc będziesz ich shipować, czy tego chcesz, czy nie xD

      Usuń
    4. Nie dam się >.< Zobaczysz, nie dam się >.<

      Usuń
    5. Będę udawać, że Ci wierzę, dobra? :*

      Usuń
  2. Aww, Taoris Q.Q Miód na moje serce. Wszędzie tylko TaoHun, a tu jakiś podstawowy pairing. Przyjemnie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic mi nawet nie mów o TaoHunie... W piątek zamknęłam się w garderobie mojej przyjaciółki, zawinięta w jej koc i nakrzyczałam na nią, że ma mnie stamtąd wyciągnąć, dopiero gdy wszystko wróci do normy(czytaj. HunHan i TaoRis znów będą rządzili światem aka. Tumblrem~)... co prawda wyszłam po kilku minutach, bo zaczęłam mnie pocieszać, ale to nic...
      A poza tym dobrze wiesz, unnie, że ja nie shipuję jakiś pobocznych shipów, tylko mocno trzymam się podstaw :D

      Usuń
  3. fhdsfhdsfjk TAORIS ♥♥♥
    Kocham Ich, ale i nienawidzę, ze mi to robią T_T
    Jeszcze teraz Taohun... mogę umrzeć z "AWUUUUUUU" na ustach, prawda? :')
    Tyle ode mnie, kocham Cię za post o Taorisie, miłego dnia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to uczucie miłości i nienawiści w jednym ;-; Moje OTP niszczą mi życie, a ja wciąż ich kocham, soo...
      NIE UMIERAJ, HONEY~ <3
      Też Cię kocham <3 Również miłego dnia ~

      Usuń
  4. jej, ktoś mnie kocha ^.^
    Tak btw czy tylko ja tak mam, że biasuję jednego, a ciągle śni mi się drugi? Bo ja biasuję Tao, a ciągle śni mi się Kris, wtf? O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Cię kocham, yeobo ~ <3 (nie jestem pewna, czy tak sie to pisze... xD)

      O sny mnie nie pytaj, ja nie ogarniam ich sytuacji xD

      Usuń
  5. Jej, Unnie mnie kocha (nie wiem, za co, ale zawsze miło :3 )
    Ta... trzeba przyznać, Exotics mają dziwne sny XD Tak btw kto jest Twoim ultimate, bo jakoś nie mogę się zorientować ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Unnie kocha wszystkich, którzy shippują to co ona~ :3

      Dziś śniło mi się, że ratowałam świat przed jakąś śmiertelną epidemią...

      W Exo? Czy tak ogólnie?
      Anyway, Sehunah~ W K, całym EXO i ogólnie we wszystkich zespołach~
      A w M, to Luhan~ge, albo Tao~ge :3

      a Twoim? TaoTao? :3

      Usuń
    2. Owszem, TaoTao ♥ ale gdyby byli razem z nim Chen, Kris i Xiumin, też bym się nie obraziła *___*
      (i potem ten moment, gdy zdaję sobie sprawę, że pewnie nigdy nawet nie będę miała Ich płyty, nie mówiąc o Nich samych... )
      Mi się dziś śniło, że miałam z Krisem Orkę, która poluje na wściekłego rekina, który najpierw prawie ugryzł mnie, potem Krisa, potem Xiumina, potem ja z Krisem tańczyłam Wolfa (i to wszystko działo się w auli mojej szkoły, przed moją obecną klasą, klasą z podstawówki, równoległą klasą i całym EXO, ok XD)
      Anyway, chcesz szarlotki? Niedługo się upiecze, a to serio święto, jak coś piekę :D

      Usuń
    3. Haha też nie potrafię wybrać jednego biasa... xD
      Widzę, że nie tylko ja jestem dziwnym dzieckiem z dziwnymi snami :D

      OFICJALNIE WŁAŚNIE POKOCHAŁAM CIĘ JESZCZE BARDZIEJ *°* Omona, ludzie, którzy mnie karmią swoim jedzeniem <3 *°*
      Oczywiście, że chcę szarlotkę~

      Usuń
  6. No bo jak wybrać jednego spośród tylu aniołków i diabełków? :D
    Mi się kiedyś śniło, że była w chmurach i goniły mnie kucyki pony zombie, a ja uciekałam na pegazie, po czym sen skończył się tym, że ja i wszystkie winx wzięłyśmy ślub w końciele w moim mieście, nie pytaj, ja od zawsze miałam dziwne sny XD
    Szarlotka stygnie, nie jestem pewna, czy mi dobrze wyszło, bo chyba trochę za dużo masła dałam na wierzch i tak trochę się wierzch chyba rozpływa (lof mój talent kulinarny </3 ), ale jak przestygnie, to spróbuję troche to poprawić, spróbuję, czy dobre i jak będzie dobre, to Ci dam (nie będę Unnie dawać byle czego do jedzenia :3 )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie da rady wybrać jednego~

      Huhu, dziwne sny <3

      Na pewno jest pyszna <3 A TERAZ MI JĄ DAJ~! *°*

      Usuń
    2. Tak, kocham moję sny i kocham większość kpopowców ♥
      Trochę za dużo soku miały jabłka, więc może się trochę rozciapciać, ale łapaj szarlotkę :D

      Usuń
    3. Same here <3

      Ale serio, weź mi ją przynieś~ :3 Proszę~ *^*

      Usuń
    4. Na piechotę już dzisiaj nie dam rady, bo do rana muszę być w domu i to wyspana, bo z rana mam wf na drugim końcu miasta, więc przepraszam ;;;;;;;

      Usuń
    5. No dobra, skoro musisz ;-; Jakoś to przeżyję ㅇㅅㅇ

      Usuń
  7. Nie smutaj, patrz, jaki słodki Sid :D http://postfiles9.naver.net/20130102_8/exo_luhan_13571245566360Bo5B_JPEG/6b210cf3jw1dymthv9458j.jpg?type=w2

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wieeerze, yeobo xD
    Próbuję nie śmiać się na cały dom xD Serio, poprawiłaś mi tym humor xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, yeobo ^.^
      a patrz na to (kocham Exotics, którzy robia te przeróbki XD) http://i.imgur.com/dr5yXg2.jpg

      Usuń
    2. Ten fandom... brak mi słów~ <3

      Usuń
    3. Exotics są najlepsze ♥ http://pbs.twimg.com/media/BEaE9RmCEAATI6e.jpg:large

      Usuń
    4. Haha. Hahaha. Jajniki... o matko ;-; haha, nie daje sobie rady ;-; Sehun... Ten edit... O słodki Jezu... zawsze ta sama reakcja ;-; Nie radzę sobie ze sobą w tym momencie ;-; *idzie skoczyć z klifu do morza własnych uczuć*

      Usuń
    5. *skacze z Tobą, rozbija się o klatę Tao*
      PACZ PACZ, MISZCZ PEJNTA XD http://pbs.twimg.com/media/BEMGp3kCQAAjxEF.jpg:large

      Usuń
    6. Sory, yeobo, ale ja tu widzę niezłe dzieło sztuki xD WIESZ ILE TRUDU KTOŚ MUSIAŁ W TO WŁOŻYĆ?! xD

      Usuń
    7. przepraszam, że ze mnie taki hejt na tego artystę ;;;;;;;
      http://24.media.tumblr.com/tumblr_m633uk69I21rxrf18o1_1280.jpg wolałabym Ich jako nauczycieli wf lub wdż, ale niech będzie :3

      Usuń
    8. *chichocze jak psychopatka*
      Przepraszam, ja serio sobie nie daję rady ;-; Przez EXO jestem takim seksualnie sfrustrowanym dzieciątkiem hahahahahah xD
      Sehun może mnie uczyć czego tylko chce ;-; Kaiem też nie pogardzę ;-;

      Usuń
    9. Nie martw się, ja mam to samo... ja kcem pięciokąt z Tao, Krisem, Xiuminem i Chenem, wiem, jestem dziwna ;;;;;
      Kai, powiadasz? http://stat.ameba.jp/user_images/20130110/21/love-kpop-life/36/f8/j/o0602060212371229922.jpg :3

      Usuń
    10. Nie jesteś dziwna~ doskonale Cie rozumiem xD

      O mój słodki Krisusie, przestań mi to robić ;-; Przestań mnie maltretować tymi pięknymi, półnagimi fotami ;-; *hiperwentylacja*

      Usuń
    11. Jak miło czytać, że nie jestem sama taka... niewyżyta? XD
      Skoro JAKIMŚ CUDEM nie chcesz półnagich fot, to może... http://stat.ameba.jp/user_images/20130102/01/mukky-vip/a4/1b/j/o0640042712358850515.jpg :D (jak dla mnie ten języczek to propozycja ♥ )

      Usuń
    12. Jak można nie być niewyżytym, kiedy widzisz 8 Koreańczyków i 4 Chińczyków bez wad?! xD

      O matko, Sehuna... ;-; Nie daje rady z zyciem ;-;

      Usuń
    13. Racja, to samo mam z SJ, ale jednak ostatnio bardziej EXO, bo comeback i są cały czas razem, a z SJ odszedł Hangeng i ciągle któryś z nich idzie do wojska i nigy nie są razem ;__;
      PACZ, PACZ, PACZ, JAKI SEKSOWNY, MÓJ TAO ♥ http://ww2.sinaimg.cn/large/8e99b1f0jw1e54gguro44j20xc0m5wt4.jpg (ciekawe, czy poszedłby na plażę nudystów :D )

      Usuń
    14. No dokładnie ;-; Moze to i dobrze, że Genggie odszedł, kariera solowa mu w sumie lepiej idzie~ i wgl :3 Ważne, żeby jemu było dobrze :3

      BARDZO SEKSOWNY ♥o♥

      Usuń
  9. W sumie w SM zdobył doświadczenie, które pozwoliło mu zrobić karierę solową... a "clown mask" jest niesamowite, mnie osobiście zmusza do refleksji, często tego słucham, kiedy mi smutno ♥
    Niby biasuję Tao, a najwięcej mam zdjęć i gifów z Krisem... GDZIE TU SENS, GDZIE LOGIKA? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też prawda :) Ja chyba najbardziej lubię "Wild cursive" :3
      Biasuje Sehuna, toteż mam najwięcej jego zdjęć... xD
      Tao->TaoRis->Kris= Jakaś logika jest, okej? :D

      Usuń
  10. No dobra, niech będzie XD
    Z resztą co za różnica, wszyscy są tacy fklhsfjkgfhjkgdshjkgds *O*

    OdpowiedzUsuń