poniedziałek, 12 sierpnia 2013

102. KaiSoo facts 22-23



22. Zawsze są przyłapywani przez fanów na gapieniu się na siebie

23. 13 stycznia fani KaiSoo obchodzą urodziny tej pary *pomiędzy urodzinami DO, a Kaia jest jedynie dzień różnicy, który fani przyjęli za narodziny KaiSoo* (plus, 13 stycznia 2014 o godzinie 9:27 Kim Jongin zmarł na idiopatyczne włóknienie płuc i pneumonię*potocznie zapalenie płuc* w Anterograde Tomorrow… I’m not even sorry, za przypominanie Wam o Tym~)


A/n: Yolo, Anterograde Tomorrow~! 






6 komentarzy:

  1. JAK MOGŁAŚ.
    ZNISZCZYŁAŚ MI ŻYCIE WSPOMINAJĄC O TYM QQ
    Ale i tak Cię kocham <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, not sorry xD Mi też ciągle ludzi niszczą życie, więc stwierdziłam, że teraz moja kolej xD
      Wo ai ni, MeiMei <333

      Usuń
  2. TO są zakochańce, więc nie mogą oderwać od siebie wzroku. A my od nich xD
    Mają trzy dni świętowania. Ileż to miłości musi wtedy wypływać <3
    Przepraszam, ale że niby co się z Kaiem stało? Boję się chyba za to brać mając taką wiadomość Q_Q
    Przy okazji ja się chyba przez Ciebie może angola w końcu nauczę xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta prawda! Jak ich widze to aż... ahh, umieram z tej miłości <3

      Czytaj AT, bo to aż nie przystaje nie znać tego opowiadania <3

      Hahaha mam nadzieje, ze się poprawiszw angielskim, bo TYLE wspaniałych ff do przeczytania w tym języku ;3

      Usuń
  3. O co chodzi z tą śmiercią Kima Jongina?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anterograde Tomorrow~
      Klasyk wszystkich ficków xD

      Usuń