wtorek, 27 sierpnia 2013

112. HunHan facts 158-160



158. [ShimShimTaPa 130820]
Shindong: Luhan, twoja twarz naprawdę wygląda jak twarz dziecka!
Luhan: Ah, dziękuje
*nagłe Sehunowe "My baby" się pojawia*
<KLIK>

159.  [ShimShimTaPa 130820]
SD: Luhan, jeśli mógłbyś wybrać jedna osobę z którą chciałbyś się zamienić ciałami, kto by to był?
LH: Ah, Sehunnie, Sehunnie!
SD: Czemu wybrałeś Sehuna?
LH: Bo Sehun wciaż na siebie wskazywał, każąc mi go wybrać!
SH: Chciałem, żeby Luhan powiedział moje imię~ To takie miłe uczucie~



160. [Weekly Idol 130814]
MC1: Który z członków najbardziej cie zawiódł?
LH: Uh, Sehunnie.
MC1: Wiedziałem, że ktoś go w końcu wybierze!
MC2: A więc co zrobił swojemu hyungowi?
LH; Czasami do mnie podchodzi i mówi coś w stylu "Powodzenia, synu"
MC2: Masz ojca, a on się tak zachowuje?
MC1: Będąc maknae?!
MC2: Pokaż, jak to robisz!
SH: *podchodzi do Luhana* Śpij dobrze, synu
MC1: Omo, do swojego hyunga?!
SH: Ah, nie! Robię to, bo jest hyungiem, którego kocham! Robię to dla zabawy!
<KLIK2>

4 komentarze:

  1. Kyooooko! jfudshxnacuewhfdcn Oni są tacy przeuroczy, te teksty Sehuna i w ogóle... Moje uczucia... Nie... Nie dam rady ;;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sehun jest tak uroczy w tym swoim totalnym braku szacunku do Luhana, że to aż śmieszne xD
      Nie daję rady od ośmiu miesięcy unnie ;-; Oni niszczą życia xD

      Usuń
  2. Sehun, jesteś taki słodki ;3
    Ostatnio całkowicie uwielbiam słuchać jego głosu. Uzależniam się </3
    Ale Sehun "Powodzenia, synu"? Chyba "Powodzenia, kochanie". To jest dużo lepsze :D
    Uroczość właściwie pełną parą xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że jest?! <3 moje najsłodsze <3
      Bo jego głos jest sexihae <3
      Jakby do niego tak powiedział, to kurde dziś już byś mnie na cmentarzu odwiedziała ;-;

      Usuń