czwartek, 1 sierpnia 2013

96. SuLay facts 15-17


15. Kiedy Lay zrobił serce w stronę fanów, Suho poklepał go po plecach

16. Kara Laya podczas spotkania z fanami z okazji  100 Dni Exo, była wymyślona przez Suho. Fani nawet poprosili, żeby wykonali ja wspólnie, ale oni odmówili( karą było wykonanie „seksownego tańca”*wtf, Suho? O.O ))


17. Zdarzało się, ze siadali razem w samochodzie. 


A/n: Pff,to co, że jest siódma rano. Mogę dodawać co chcę kiedy chcę~
A  i tak btw... To ten... To koniec faktów o SuLayu ;-; Prze-przepraszam? :C 

5 komentarzy:

  1. Niebieski napis zauważyłam.... Że ile ma mieć wersji?!?!
    Zniszczyłaś mnie, oni swych fanów chcą zajebistością zabić Q-Q
    Idę w zaświaty~~ ale po zobaczeniu tych wszystkich wersji =3=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie ogarnęłam blogspota, bo mi komenta pierdzielło Q-Q
      To tak. Kyokyś ja nie wierzę, żę to koniec faktów SuLay. Przecie oni są tacy słodcy, tacy urocy, tacy piękni. To nie możliwe.( chociaż patrząc po fotach SuTao i SuChen to jest możliwe) Q-Q
      Ja doceniam twą ciężką pracę i proszę, znajdź coś jeszcze. Lub chociaż inne coś o Layu Q-Q\
      Prooooooszę <3

      Usuń
    2. Też mnie zabiła ta liczba wersji;-; Niby to nie potwierdzone, ale ma być co najmniej 4 różne ;-; A to wciąż fhuj dużo ;-;

      Też nie wierzę, że to koniec ;-; Ale postaram się coś jeszcze o Layu znaleźć... Może nawet Kraya? ;3

      Usuń
    3. TAK, TAK, TAK! Ołtarzyk Ci zrobię jak Kraya poszukasz <3
      Zrobisz to dla mnie? Q-Q

      A do Growla to gdzieś tam się spotkamy w zaświatach~~

      Usuń
  2. Przyznaje się ta kara dla Lay to ja wymyśliłam (chccccccccccccccceeeeeeeee tttaaaaak)

    OdpowiedzUsuń