czwartek, 2 maja 2013

35. HunHan fact 105

105. [120826] HunHan fanacc ; Opiekuńczy Sehun.Fanaccount] Drzwi się otwarły, a ja nawet nie miałam czasu, żeby ogarnąć swój wyraz twarzy i nawiązałam kontakt wzrokowy z Sehunem. Sehun wyglądał na... zszokowanego moim okropnym wyglądem. Poniewaz zdołałam zobaczyć wyraz jego twarzy bardzo dokładnie, wyglądał na bardzo oszolomionego.
Oczywiście, u jego boku był Lu-ge... Ponieważ, wokół było mało ludzi, a ja byłam w dogodnej pozycji, szybko wyciągnęłam aparat i zaczęłam im robić zdjęcia, krzycząc "Sehunah! Lu-ye!". Ale reakcja Sehuna była jeszcze szybsza! Natychmiast pojawił się koło Luhana i odciągnął go ode mnie. Nawet nie zdążyłam zrobić ani jednego zdjęcia Luhana! Kiedy Sehun wyprowadzał Luhana,nagle przewrócił oczami w moją stronę!
(Sehun, wystarczy. Wczoraj w nocy tak chroniłeś Luhana, ze w rezultacie, ja nawet dokładnie go nie zobaczyłam!)
/ 开儿阿姨 @ Weibo
Z Chińskiego:
Lu-ge - Brat Lu.
Lu-ye - Pan/Władca Lu.

A/n: Jak mija Majówka, Hunnies? ;3
Ja czytam ff, jem i rozmawiam z Mamą, all the time xD <3
Miłego długiego weekendu~
Ne saranghaeyo~ <3

11 komentarzy:

  1. Ah ten Sehun...

    Majówka? ja prawie cały czas siedzę w stajni, co z tego że we wtorek matura...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W stajni? Jeździsz konno? *°*
      Aj, że matura... Nie przejmuj się, będę za Ciebie trzymała kciuki, unnie <3

      Usuń
  2. jeżdżę ;)

    mój instruktor tez tak ostatnio powiedział ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajniee *°*

      No widzisz, jakie masz mentalne wsparcie, unnie! Na pewno Ci się uda ;3

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że się uda.

      Z góry przepraszam, że przez najbliższe 2 tygodnie nie będę komentować. Ale obiecuję, ze jak skończą się matury to nadrobię ;)

      Usuń
    3. Uda się, uda, co na się nie udac ;D Wypadniesz najlepiej z całej szkoły :D

      Nie ma za co przepraszać, unnie ;3 Ja rozumiem ;3

      Usuń
  3. Ah ten nasz Sehunnie... Chce mieć Lu tylko dla siebie... Pomyśl też o fankach, proszę <'3
    + Puszczam mojej mamie "koreańców" (jak to ona mówi...) i wciąż staram się ją przekonać, że Jonghyun i Park Bom to geniusze muzyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarz mi w połowie usunęło...

      Majówka jak majówka. Siedzę, nic nie robię i cały dzień sprawdzam, czy ktoś nie dodał jakiegoś ff :'D Aż nawet zaczęłam z tego wszystkiego czytać angielskie i - o jezu, naprawdę tak sądzę! - chyba wolę zagraniczne od polskich. Znaczy, w jednym nie zrozumiałam połowy słów, a i tak się popłakałam. To był piękny HunHan <'3

      Niech teraz błagam doda się cały...

      Usuń
    2. No raczej, że Hunnie chce Lulu tylko dla siebie! (się nie dziwię, w sumie ;3)
      My możemy patrzeć, to powinno nam wystarczyć xD

      Jeśli chodzi o "rodziców i Kpop", to mój Tato ostatnio ma fazę i nazywa mnie i moją najlepszą przyjaciółkę "Sehuny". Ciągle, za każdym jednym razem jak nas widzi xD Nie, żebym narzekała, bo to mega wspaniałe :D
      Mam nadzieję, że uda Ci się Mamę przekonać ;3

      Oh, nasze majówki wyglądają tak podobnie... :D A co do zagranicznych ff, to masz całkowitą rację ;3 Może to dlatego, że jest ich więcej, a co za tym idzie, większa szansa trafić na jakiegoś dobrego ff ;3
      Tak z ciekawości, to jaki był tytuł tego ficka? Z chęcią bym przeczytała ;) I jeśli mogę coś polecić, to warto przeczytać ff Lehunn na AsianFanFictions :D Dziewczyna ma talent! Szczególnie podoba mi się Assassination, choć nadal jest w toku :D Ogólnie to wszystkie jej ff są warte przeczytania :)
      Miłej nocy i dnia jutrzejszego~ <3

      Usuń
  4. Takie tam nocne ściąganie teaserów na komórkę ;_;

    SEHUNY O u O Ogółem to mamie pokazałam cztery teledyski. Pierwszy Sherlock - SHINee i jej reakcja: "Dziwni, ale dobrze tańczą. Śpiew mnie nie kupił". Przy f(x) - Nu Abo: "Lepsze od tamtych szajni, ładniej śpiewają, ale strasznie sztuczne. I tańczą dziwnie". Big Bang - Haru Haru i Blue: "Jak mam to ocenić jak oni nie tańczą? Jak nauczą się tańczyć, to pogadamy". Przy EXO od razu powiedziała, że ich jest zbyt dużo i nie będzie oglądać ;_; Ale po pokazaniu jej teaseru z Tao nagle stała się jego wielką fanką i teraz się mnie pyta, czy nie chcę się z nią na kung fu zapisać <3

    Problem w tym, że właśnie nie mogę tego znaleźć, a chciałam raz jeszcze przeczytać. Cóż, nie poddam się i jak odnajdę, to podzielę się linkiem :3
    Hmm, przekonałaś mnie, biegnę sprawdzić co tam ta dziewczyna napisała. Mam całą noc na czytanie ff. W dzień będę spać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teasery zawsze spoko ;3

      Dlaczeeego Twojej Mamy nie przekonał śpiew Jjonga?! O.o Pzecież on naprawdę dobrze śpiewa O.o
      Co do f(x) to się zgadzam całkowicie :D Za nimi to ja nie przepadam, ale piosenki niektóre mają spoko :)
      Aaa, HaruHaru... Puszczam to wszystkim i każę płakać i przeżywać xD Jedna z moich ulubionych piosenek wszelkich możliwych wykonawców :D
      A co do Exo... Znam ten ból, kiedy rodzina narzeka, że jest ich zbyt dużo... :C U mnie WSZYSCY kojarzą tylko Luhana i Sehuna( moja babcia się mnie kiedyś spytała, czy oni są parą O.O ONA PODŚWIADOMIE ICH SHIPPUJE XD), a o reszcie nie mają pojęcia :D
      Kung fu *°* Omo, zazdrosczę *°*

      Spoko, spoko, bez pośpiechu ;3 Nie musisz szukać, pp prostu mi go opisz jednym zdaniem, to wgl Ci powiem czy warto szukać, bo może już czytałam :D

      Miłego przeżywania ff Lehunn~ ;)

      Usuń