wtorek, 7 maja 2013

37. HunHan fact 107



107.  SBS Inkigayo (Recording 120513; Broadcast 120520) 

“ Dziś, gdy chłopcy już się żegnali, wszyscy starali się stanąć po kolei i większość z nich to zrobiła. Jednak Sehun stanął sam obok Luhana, kompletnie ignorując, to, że reszta pokazywałam mu, że ma wrócić na swoje miejsce. On nie zmienił miejsca i popchnął Laya na bok. Wtedy Luhan spojrzał na Sehuna i w ciszy położył mu rękę na ramieniu"

A/n; *Nie wie, co napisać, wiec wstawia gifa idealnie opisującego jej życie*

2 komentarze:

  1. Tak! Czekałam na to AŻ DWA DNI!
    DWA. DNI. KAZAŁAŚ. MI. CZEKAĆ. Jak mogłaś... xD
    Aww, my HunHan feels...*^*

    Hahaha, ten gif idealnie opisuje także moje życie xDD
    Wygląda jak z filmowej wersji Ourana...? O.O omfg, chyba to obejrzę xD kazirodztwo yaoi me gusta >w<
    Co ja pieprzę...? O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam ;-;
      (Nie powiem ile Ty każesz mi czekać na nowy rozdział KMBYG ;-;)

      Myślę, że ten gif idealnie opisuje życie 3/4 EXOticów na świecie xD
      Tak mi się zdaje, że to z Ouran... Też się zastanawiam na obejrzeniem :3
      KAZIRODCZE YAOI JEST FAJNE. Mówcie sobie co chcecie, ale jest fajne xD

      Usuń