środa, 8 maja 2013

38. HunHan fact 108(+ TaoRis Bonus!~)




108. "Kiedy szli obok siebie, Luhan puścił rękę Sehuna, ale ten próbował złapać ją ponownie. Kiedy Sehun nie dał rady tego zrobić, złapał Luhana za rękaw i powoli opuścił rękę, aż w końcu z powrotem mógł trzymać jego dłoń"
Jooju  ♥


TaoRis Bonus (bo tak -.- xD) 

Wczoraj (07.05.2013) Tao i Kris poszli nad rzekę Han, żeby zagrać w koszykówkę. Jedna z fanek podeszła do nich, spytała, czy oni to CI oni( przy okazji nazywając Krisa "nuizhang*" xD) i poprosiła o autografy. Chłopaki zaczęli podpisywać kartkę, którą im dała, a Tao śmiejąc się powiedział Krisowi, żeby podpisał się jako nuizhang. Później TaoRis zrobili zdjęcia swoich rąk jak trzymają piłkę nad rzeką i oboje ustawili je jako swoje zdjęcia profilowe na chińskich portalach społecznościowych( Tao na RenRen, a Kris na Weibo ^^)

*nuizhang(chiń. Kowboj)- przezwisko nadane przez chińskich fanów Krisowi





A/n; Nihao~
TaoRis~! 
Mój nauczyciel geografii dziś sam podjął temat Korei O.O Kocham tego człowieka xD Przez jakieś 20 minut rozmawialiśmy, ja, moja przyjaciółka i on, o tym dlaczego kocham Koreę :3 Nawet o SHINee pytał ♥ 


 Miłej nocy ♥

4 komentarze:

  1. Asdfgbd :DD
    Nie jestem fanką TaoRisa, ale cóż... Te zdjęcia strasznie mi się podobają *^*
    A co do HunHan...
    ...
    ...
    ...
    ...
    AWWWWWWWW MY HUNHAN FEELS ;____;
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię TaoRisa ;3 Jest moim trzecim OTP w Exo (zaraz po HunHanie oraz BaekYeolu <3) ;3
      ale każdy lubi co innego, więc Cię rozumiem, haha ;3


      A PRZY HUNHANIE TO ZAWSZE TAKIE AWWWWW <3 są megaprzecudni i kochani <3

      Usuń
    2. Tak, dokładnie! :3
      HunHan for lyfe <3

      A co do TaoRisa, w sumie nigdy żadnego nie czytałam (po co ja się przyznaję xD) ale to jakoś tak po prostu... No nie wiem, takie asdfghjkl, jakby dwóch seme (tak, tak wiem, Tao jest słodki, uroczy, aegyo i asdfghjkl xD) się spotkało... W ogóle co ja gadam, ja chyba wiem! Ja po prostu Krisa nie lubię! Hm... Nie wiem, już nic nie wiem xD
      A, nie! Wiem jedno... HUNHAN FOR LAJF :DR

      Usuń
    3. HUNHAN! SELU! LUHUN! SEHAN! SHILU! ~~*krzyczy wszelkie znane sobie nazwy tej dwójki, bo bardzo ich kocha i nie kontroluje swoich uczuć* You took my soul, you took my mind, what else you want?~* śpiewa*

      Ejeje, nie ma co się tłumaczyć hahah ;3
      Doskonale Cię rozumiem, bo ja(nie wierzę, że się do tego przyznaję...) nie fangirluję na KaiSoo, tylko dlatego, że nie przepadam za Kaiem... (proszę, nie bijcie... ^^")

      HUNHAN, HUNHAN SWIMMING IN DA OCEAN~* nie pytaj, nie warto... już za późno, żebym jasno myślała*

      Usuń