poniedziałek, 27 maja 2013

50. HunHan fact 142



142. [120824]Hunhan@MuBank.

W poprzednim tygodniu Sehun występował do Only One z BoA. W tym tygodniu przyszła kolej na Luhana.
W zeszłym tygodniu Luhan towarzyszył Sehunowi, ale dziś Luhan przyjechał sam do siedziby MuBank. Jednak po kilku minutach pojawił się Sehun!
Boże, wszyscy baliśmy się, że Sehunnie nie będzie towarzyszył Luhanowi, ale na szczęście przyszedł~
Tutaj fanacc z wszystkiego, co się wtedy działo~

1. Sehun uczył Luhana kroków, a jego ręce były na talii Luhana. Czasami nawet klepał go po tyłku~ *nosebleed*

2. Kiedy nadeszła kolej Luhana, żeby wyjść na scenę, Sehun podbiegł do niego i popchnął go w stronę widowni, mówiąc"idź, no idź"

3. Sehun wziął od kogoś wodę i napił się jej, a później starał się zmusić Luhana, żeby tez się jej napił. Na początku Luhan odmawiał, ale później Sehun zrobił coś w stylu "pij", no i Luhan wypił

4. Sehun podszedł do Luhana, położył mu rękę na pośladku i przytulił go w talii

5. Obaj byli w wybornym humorze, Sehun był taki szczęśliwy i uśmiechnięty! Wciąż rozmawiał z ludźmi w okół niego. Stawał się poważny jedynie, gdy dowodził Luhanem~
Patrzcie państwo, ktoś tu ma couple brancelets? ;3 

cr: holykrisus


A/n: TEASERY, HIGHLIGHT MEDLEY'E I ZDJĘCIA DO NOWEJ PŁYTY TO DLA MNIE ZBYT DUŻO ;-;
Dziękuję, umarłam ;-;
A HunHan są teraz roommates i to mnie dobija jeszcze bardziej, bo askjgudjagdujgsjkg ;-;
CZYM JEST ŻYCIE?!

PS Nowe zdjęcie Sehuna eksplodowało moje jajniki ;-; ♥

11 komentarzy:

  1. Wiesz JieJie, że właśnie się popłakałam?
    Miałam tak zjechany dzień, że praktycznie że umarłam.
    A potem pomyślałam "Hmm, wkradnę się na komputer, może Kyoko-chan coś wstawiła~" i jest!
    Ten wpis strasznie poprawił mi humor, bo to taki HunHan HunHan~~!!!
    I teraz... Mogę spokojnie iść uczyć się historii :C
    Pf, akurat! >.< Przez tego HunHana nie dam rady :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejuuu :C Meimei, mogę zrobić coś jeszcze, żeby poprawić Ci w jakiś sposób humor? :C
      Pomyśl sobie, że EXO w tym tygodniu wracają to Ci będzie lepiej~*tuli na pocieszenie*

      Dasz radę, wierzę w Ciebie~! Hwaiting, MeiMei~Powodzenia w nauce historii~ :3

      Usuń
    2. No właśnie, JieJie NIE będzie mi lepiej, bo wracają w dzień mojej śmierci ;__;
      Oni CHCĄ mojej śmierci! ;__;
      Zapisuję wszystkie rzeczy mojemu kotu, hasła do wszelkich kont są w moim czarno-białym notesie w szachownicę, schowanym w drugiej szufladzie od dołu w komodzie z akwarium. A moi rodzice niech pozwą za mą śmierć szkołę muzyczną, która myśli, że ja pamiętam co to jest melodyka ilustracyjna i że dam radę napisać tą. cholerną diagnozę na co najmniej 3. Dziękuję pani wicedyrektor za tego plusa przy jedynce ze sprawdzianu z literatury, a Kudybcia niech się wypcha tym swoim imperativo, bo hiszpański nigdy w życiu mi się już nie przyda.
      A Ty, JieJie, jak tylko wstawisz nowego posta, wysyłaj mi listy do nieba (o ile tam trafię) jak w tym filmie Heaven's Postman~~ Kocham Cię, JieJie <3
      A teraz idę ómrzeć.
      xD
      PS. Na moim pogrzebie puśćcie tą przecudowną piosenkę Jaejoonga "Mine", albo najlepiej niech przez całą ceremonię leci nowy album EXO... Wogóle to byłoby fajnie jakby ktoś ich zaprosił xD Na żywo wszystko brzmi lepiej xDD
      PS2. Wybacz, JieJie, że wstawiłam taki bezsensowny komentarz :P

      Usuń
    3. MeiMei wytrwasz to! <3 będę za Ciebie trzymała kciuki i dasz radę~ HWAITING~ ^^

      Hahah, spooko będę Ci wysyłała posty w formie listów~ Albo, wiem! Zrobię Ci taki zeszyt z faktami o Exo ships, taki jak ja mam~! Omo~ ;3
      Też Cię kocham MeiMei ;3 <3

      Stwórz playlistę na swój pogrzeb, ja już swoją mam od kilku miesięcy~ :D A EXO się jakoś załatwi, nie martw się :D Nawet Ci całe SM Town mogę jakoś sprowadzić!<3

      PS Nie umieraj, proszę :C Kyoko Unnie będzie za Ciebie trzymała kciuki na tych Twoich rzeczach w szkole muzycznej ;3

      PS2 Twój komentarz wcale nie był bezsensowny~ Całkiem był zabawny jak na osobę, która umiera xD

      Usuń
    4. Dziękuję, JieJie <3
      Och, dobry pomysł z tą playlistą, zabieram się do tworzenia :P
      Byłoby... Daebak <3 Całe SM Town na pogrzebie, Boże, chyba wstałabym z martwych xD
      Dziękuję jeszcze raz, Kyoko Unnie~~
      Cóż, lubię umierać w pozytywny sposób xD Chyba nawet bardziej pozytywny niż żyję xDD

      Usuń
    5. Nie ma za co :3
      Ej... ale gdybym to ja umarła pierwsza, to weź mi też załatw SM Town na pogrzeb, okej? :D

      Usuń
    6. No problemo, JieJie <3
      Ale... Lepiej nie umieraj ;___;

      Usuń
  2. To ten... Może najlepiej obie nie umierajmy, co? ;3

    OdpowiedzUsuń