środa, 15 maja 2013

43. HunHan facts 117-121



.

117. Sehun zawsze trzyma Luhana za rękę, kiedy K i M są razem. 

118. Luhan wciąż ma nagranie z Sehunem nakręcone podczas przerwy w filmowaniu "What is Love"
119. Dla Sehuna, Luhan jest jak brat, którego kocha najbardziej w całym EXO, ponieważ podczas bycia trainee Luhan chronił i dbał o Sehuna. 
120.  Dla Luhana, Sehun jest jak mały brat, który się o niego troszczy i jest uroczy, choć odrobinę bałaganiarski i nieposłuszny.
121.Sehun lubi mówić Luhanowi co ma robić  a Luhan lubi wypełniać jego polecenia.

A/n; Omo, jutro muzyka ;-; Gonna die ;-; 

2 komentarze:

  1. Kochana wróciłam. Co prawda został mi jeszcze jeden ezgamin z biologi i dopiero po nim koniec matury, ale dzisaj już jest po najgorszych (czyt. po ustnym polskim) więc musiałam tu wrócić.

    Nie spodziewałam się, że będą na mnie czekać takie cudowne fakty. Sehun zawsze trzyma Luhana za rękę, kiedy K i M są razem. no po prostu kocham!

    Cieszę się, że znalazłaś dużo nowych! Czekam na nie ;)

    Mówiłam Ci juz kiedyś,że wstawiasz piękne obrazki? Jak nie to mówię to teraz.

    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeesteś ♥ Pusto tu bez Ciebie było, wiesz? :3

      To dobrze, że najgorsze już masz za sobą :D Jestem pewna, że świetnie Ci poszło :3 I powodzenia na biologii :3

      Cieszę się, że ciekawostki Ci się podobają ♥ Serio, strasznie dużo radości mi to sprawia ♥

      Jooju~ Naprawdę Ci się podobają te obrazki? *umiera ze szczęścia* Jakoś tak po prostu wstawiam, te które lubię, no i pasują, bo to HunHan ~♥

      I dziękuje za tak miły komentarz ♥

      Usuń