sobota, 6 kwietnia 2013

11. HunHan facts 35



35. "Wiele teaserów zostało wypuszczone, ale ten "klasyczny" nie. Miał przedstawiać Luhana i Sehuna siedzących przy ognisku. Podczas kręcenia wyglądało to na braterska miłość  ale gdy później zobaczyłem efekty powiedziałem do Chanyeola; "Zobacz, czy t nie wygląda jak scena z Brokeback Mountain*?". Chłopak tylko się roześmiał.
To, co powiedziałem szybko dotarło do wszystkich członków zespoły, na szczęście HunHan nie wiedzą, że to moje słowa..." 
- Koleś pracujący w SM



A/n; Trochę (bardzo) mnie to śmieszy xD Sama nie wiem dlaczego właściwie, ale śmieszy xD 

6 komentarzy:

  1. Z jednej strony fajnie, że wygląda jak scena z tego filmu, a z drugiej mam nadzieję, że nie skończy się tak, jak w ów produkcji filmowej i książce T_T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh tak, koniec tego filmu był strasznie smutny ;-; Okropnie na nim płakałam za pierwszym razem... Zresztą nadal na nim płacze ^^"

      Ale na pewno historia HunHan nie skonczy się tak tragicznie :3
      ...Nie pozwolimy na to xD

      Usuń
    2. Też na nim ryczałam, ale bardziej na "Dom Chłopców" Q.Q. To było dopiero okropne. Modlitw za Bobbyego jeszcze nie odważyłam się obejrzeć xD
      Oczywiście. Jakbyśmy mogły? ^^

      Usuń
    3. Ooo, będę miała co ogladać jutro jak mi się będzie nudzić xD
      O czym tak mniej więcej ten "Dom chłopców" jest? :D Warto oglądnąć?

      Nie no coś Ty, my nie odpuścimy xD

      Usuń
    4. Oczywiście, że warto. Jest częściowo o AIDS, częściowo o męskiej prostytucji. O problemach, ciężkiej przeszłości. Trzeba obejrzeć, żeby to poczuć.

      Usuń
    5. Zabiorę się za niego jak tylko będę miała chwilkę czasu :3

      Usuń