niedziela, 14 kwietnia 2013

21. HunHan facts 66-68(130128 Idol Sports Championship edition~!)













[FANACC]

66. "Wygrana czy przegrana nie ma znaczenia dopóki mamy siebie"- HunHan podczas wywiadu na ISC

67. Podczas przerwy Luhan ciągle szeptał do Sehuna. Nawet skakał dookoła niego i głaskał go po policzku

68. Kiedy Sehun i Luhan rozdawali chleb ( whatsoever...O.o ) fan z przodu krzyknął;"Lu ye, Lu ye~!", ale Luhan nie usłyszał. Na szczeście Sehun odwrócił się do fana i uśmiechnał do niego, co wyglądało jak blask słońca w środku zimy (to nie moje ja tu tylko tłumaczę xD ...poetycko, nie? :D  )

A/n; Idol Championship to taki raj dla shipperów HunHana, zauważyliście? ;3 TYLE ZDJĘĆ I WSPANIAŁYCH SYTUACJI Z TA DWÓJKĄ~!

A tak z innej beczki, oglądał ktoś dziś 13. Billboard Music Festival? 
Straeming był okropny, ale cierpliwie czekałam na Exo... skoro obiecali niespodziankę to wypadało poczekac... No i tak sobie siedzę, siedzę i się nagle pojawiają~! Zgadnijcie co śpiewali.. Tak. MAMA. znów... Zgadnijcie co było niespodzianką... REMIX. REMIX MAMA. IN WATCHAYA PLAYIN' LIL MOTHERFUCKERS?! ;-; 
Nie mam siły do Exo... Do SM... Nie mam siły... Zastanawiam się, dlaczego właściwie wciąż jestem w tym fandomie... 
Będę czekać na ten comeback do końca moich dni i jeszcze dłużej~
A teraz wybaczcie, ale pójdę wypłakiwać moje łzy tęsknoty za comebackiem ucząc się historii... Pa~

2 komentarze:

  1. kocham to że oni są ze sobą tak blisko <3
    sooooo cute!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez ich za to kocham ;3
      Nie lubie kiedy ludzie mówią, że to tylko wypromowany przez SM twór... rozumiem, że można być dobrym aktorem i udawać troskę, ale nikt nie potrafi AŻ TAK dobrze grać xD
      Są meega uroczy ;3

      Usuń