czwartek, 18 kwietnia 2013

25. HunHan facts 81-85



81. [120828] Apujeong cafe fanacc.

EXO(Tylko Lay,Luhan,Sehun,Kris,Kai tam byli) zamówili lody, a Luhan dwa razy nakarmił Sehuna własną łyżeczką

82. Kiedy Sehun powiedział, że "Luhan jest mężczyzną, któremu nic nie brakuje" zaczął oblizywać swoje usta jakieś dobre 30 razy

83. W magazynie 纯韩时尚(Chún hán shíshàng) poprosili członków EXO-M, żeby napisali to, co maja w głowach. Obok wielu rzeczy które Luhan wspomniał, znajdowało się też "karmić Sehuna herbatą mleczną*"


Okej... jakieś 15 minut zajęło mi znalezienie tego, gdzie Luhan napisał, o Sehunie i Bubble Tea ;-; ALE ZNALAZŁAM! To to, co dałam w czerwone kółko/ kółko-podobny kształt ^^  

84. Podczas Dream concert Sehun miał te same ubrania, co Luhan podczas EXO's Showcase. Identyczny krój, ale inne kolory.

85. Wszyscy członkowie EXO wiedza, o istnieniu HunHana (Podczas zeszłorocznego przyjęcia urodzinowego Luhana i Tao nazywali ich SeLu/HunHan zamiast Sehun i Luhan)

* herbata mleczna= bubble tea

A/n; Annyeong~
Jestem załamana faktem, że Sehunnie~ah nie był na przyjęciu urodzinowym Luhana ;-; WAE, ŚWIECIE? WAE?!
Dobranoc~

4 komentarze:

  1. Ahh nie mam czasu komentować, ale musisz wiedzieć,że zawsze tu wchodzę.

    Co do urodzin Luhana.. biedny HunHan nie mogli być razem TT_TT

    Z jednej strony cieszę się, że jest tu aż tyyyyle ciekawostek , ale z drugiej strony niedługo koniec :<

    HunHan i need you moooore!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za każdy jeden komentarz i za to że odwiedzasz, bo sama dobrze wiem, jak to jest z tym brakiem czasu :/ Kamsahamnidaaa unnie(?) <3

      Też mi przykro, że nie mogli być razem :/ no, ale nic nie poradzimy :C (Sehunah napewno zrekompensuje swojemu hyungowi nieobecność na przyjęciu~ If you know what I mean xD)

      Zostało ich jeszcze około 100... więc jeszcze na chwile starczy... a do momentu kiedy mi się skończą napewno uzbiera się kilka nowych ^^ A poza tym teraz, to juz większość została Fanacc, więc jest dużo więcej tłumaczenia, zatem myślę, że będę je dodawała pojedynczo, albo po dwa ^^

      I need them too <3 I miss them ;-;

      Jeszcze raz dziękuję za to, że znajdujesz czas, żeby skomentować, unnie~ (nie wiem, czy jesteś ode mnie starsza, czy młodsza, ale będziesz moją unnie, okay? :3 Mam nadzieję, że Ci to nie przeszkadza :D)

      Usuń
  2. Ah..tak. W maju będzie 19 lat. (jak ten czas szybko leci T__T)

    mmm Sehun na pewno dobrze się odwdzięczy ^__^

    Czekam na kolejne ciekawostki i życzę powodzenia w szukaniu nowych! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aa więc jednak unnie ;3

    Nie wątpię, że się odwdzięczy~

    Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń