czwartek, 11 kwietnia 2013

17. HunHan facts 51-55



51. Sehun powiedział, że HunHan jest uroczy~

52. Fan spytał Sehuna:
"Kogo lubisz bardziej?:
A. Choi Ji Woo noona
B. Luhan hyung"
Sehun wybrał Luhana~
Ps. Choi Ji Woo to jego ulubiona/ idealna noona ^^

53. Sehun powiedział, że był zauroczony Luhanem~

54. Podczas EXO Showcase obaj nosili taką samą rękawiczkę; Sehun prawą, a Luhan lewa~

55. Luhan uczył Sehuna jak układać kostkę Rubika, ale młodszy nadal nie wie jak to zrobić~


A/n; Annyeong Angels~
Mam dziś świetny humor~
Kupiłam sobie dresy w kolorze dresów EXO z Idol Olympics, ściągnęli mi aparat, a mój dashboard na Tumblr pęka od zdjęć Hunniego~ Life couldn't get better, right~? ;3

A przede wszystkim Oh Sehun ma dziś urodziny~*teoretycznie to jutro, ale w Korei jest już 12 ^^ wiec dziś! ♥*
*Jego zęby to najdoskonalsza rzecz na świecie~ Naprawdę ;-; *

Wszystkiego najlepszego, kochanyy~ ♥
Zdrowia, szczęścia, pomyślności i tego, żeby nikt nie zarywał do Twojego Luhana, bbe ♥
Wiedz, że rozjaśniasz każdy dzień swojego fana~
Z całego serca nienawidzę Cię, za to, że po prostu nagle się pojawiłeś i zniszczyłeś całą moją bias-listę i za to, że rujnujesz mi życie i odbierasz zdolność prawidłowego oddychania za każdym razem gdy Cię widzę~
Kocham Cię i pamiętaj, że dla nas, dla Hunnies, zawsze będziesz najważniejszy, idealny i perfekcyjny nie ważne, co się stanie~ Będziemy Cie wspierać zawsze i wszędzie, bez względu na wszystko ♥
Dziękuje w imieniu swoim i nas wszystkich za to, że jesteś~ ♥
Kamsahamnida Sehunnie~ah~



Mielibyście coś przeciwko temu, żeby jutro, w ramach urodzin Hunniego dorzucić też kilka ciekawostek o nim? *nawet jeśli się nie zgodzicie i tak to zrobię, because I can~ I'm the king here~! :D Nie, serio, to dlatego, że kocham Sehuna i jest moim biasem i wgl~*

Do następnego wpisu~

2 komentarze:

  1. Ja nie mam nic przeciwko co do ciekawostek, ale fajnie by było jakbyś i o Luhanie coś dodała :)

    Też mam dzisiaj dobry humor bo w końcu jest cieplutko *__* i mimo że nie mogę isc dzisiaj do stajni bo mam korki z matmy to i tak jestem szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Luhanie chciałabym dodać za tydzień, jak Lu będzie miał urodziny ^^
      Może tak być? :3

      U mnie dziś pada :/ Ale cieszę się, że Ty jesteś szczęśliwa ;3

      Usuń