środa, 10 kwietnia 2013

16. Rekomendacje~ no. 3 i 4

A/n; Tym razem po polsku, bo wiem, że takie wolicie ;D 






Prawdę mówiąc to jeden z niewielu polskich ff, które przeczytałam i pamiętam ^^"
I... chyba mi się podobał skoro go zapamiętałam :D
*15 minut później*
Tak, podobał mi się :3 I nadal podoba :D
Tak więc polecam ;3 

Ocena: 4/5, bo ogólnie mi się podobało, ale wyłapałam kilka błędów ^^"

4. Hot Dog


A tego ff akurat pamiętam i wiem, że mi się podobał ^^ 
Jest... uroczy :3 Tak, to słowo chyba najlepiej opisuje to opowiadanie~
Warto przeczytać ~

Ocena; 4.5/5 

4 komentarze:

  1. Wow....dużo faktów xD I przyznam, że o większości nie wiedziałam co chyba jest cudem! O.o xD A no i...tak przeczytałam wszystkie dzisiaj patrzę na rekomendacje a tam...wow moje opowiadanie xD Aż mi się milutko zrobiło, cieszę się, że się podobało xD A tak z innej beczki: To skąd bierzesz te wszystkie fakty?
    Życzę dużo czasu i cierpliwości ^^
    G.G

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się podobało :3 Rzadko czytam polskie ff, ale Twoje akurat bardzo mi się podobają :3
      Cieszę się, że Ci się miło zrobił ^^ Teraz mi też jakoś lepiej :3

      a co do tego skąd je biorę to tak: głównie z AFF i Tumblra, z różnych angielskich blogów i ogólnie gdzie je znajdę to tłumaczę na polski i tutaj je potem wrzucam :3

      Dziękuję z całego serca <3 A Tobie życzę weny do dalszego pisania :3

      Usuń
  2. Gdyby nie to, że praktycznie usypiam na siedząco to już dawno przeczytałabym te ff. Ale jednak łóżko wygrywa i przeczytam jutro ;)

    Czekam na więcej faktów:)

    Good night~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłego czytania życzę~ ^^ Doalskonale rozumiem, też wczoraj byłam strasznie zmęczona ^^"

      Nawzajem i dziękuję <3

      Usuń