czwartek, 4 kwietnia 2013

9. HunHan facts 23-30

23. MC spytał EXO K jak utrzymują kontakt z EXO M kiedy nie mogą się zobaczyć, a Suho odpowiedział, że prowadzą wideo rozmowy i Sehun stale dzwoni do Luhana.

24. Czasami ma się wrażenie że Sehun jest w jakiś sposób połączony z Luhanem, bo nieważne gdzie starszy się znajduje, Sehun też tam jest.

25.Podczas SM Art Exhibition EXo zostało poproszone o trzymanie własnych plików, zdjęć, etc., jednak Sehun wziął pliki Luhana, a Luhan Sehuna.



26. Fan spytał Chanyeola czy wie o pairingach w EXO, a on odpowiedział, ze tak i ze jego OTP jest HunHan

27. Kiedy EXO M prawie miało wypadek samochodowy to Sehun i Baekhyun płakali najwięcej  a później dołączył do nich także Kai

28.HunHan jest parą, która jest praktycznie nierozłączna i wiecznie sarkastyczna względem siebie

29.Jedna z czapek bejsbolowych Sehuna jest prezentem od Luhana zakupionym w Chinach

30. Sehun potrafi powiedzieć imię Luhana po chińsku lepiej niż swoje własne




A/n; Annyeong~
Moja najlepsza przyjaciółka napisała mi dziś w zeszycie od geografii : "Sehun and Luhan finally together~♥", a ja jak to zobaczyłam to w sekundzie miałam łzy w oczach ;-; Bo, po pierwsze, to znak, że ona mnie jednak słucha, a po drugie, o madree~ To takie piękne zdanie... ;-; 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz