środa, 3 kwietnia 2013

8. Rekomendacja no.1 and 2

A/n; Hell yeah, double update~!
Więc rekomendacje... no tak, mam nadzieję, że mi wybaczycie, ale większość ff będzie po angielsku ^^ Stety, niestety jakby nie patrzeć angielskich ff jest jakieś 50 razy więcej niż tych polskich... Przynajmniej HunHanów ^^"
I jeszcze jedno... Wybaczcie, proszę(znów), ale te ff są też zazwyczaj "rated", nie pwp, ale sceny łóżkowe (nie łóżkowe tez xD) się zdarzają ^^
A wiec zaczynamy!



Pierwszym fanfickiem, jaki chciałabym Wam z całego serca polecić jest coś, co można nazwać "Biblią"  shipperów HunHana, a mowa mianowicie o "Revolution" autorstwa Purpleskies. 
Mimo, że składa się aż z 14 rozdziałów, to czyta się go z zapartym tchem i, wierzcie mi, trudno się oderwać :D Historia jest dokładnie przemyślana, wszystko łączy się w logiczną całość, a postaci są idealnie wykreowane ^^
Myślę, że naprawdę każdy powinien go przeczytać.
Moja ocena? 6/5... naprawdę, ten ff przekracza ludzkie wyobrażenia :D Czysty geniusz ^^





Kolejny fic, dla którego opisania wspaniałości po prostu brakuje mi słów... 
To moje drugie ulubione, zaraz po Revolution, opowiadanie o tej dwójce. 
Bo jest z jedne strony takie delikatne i piękne, porusza struny w najgłębszych zakamarkach mojej duszy i... z reszta sami się przekonacie, jeśli przeczytacie ^^
Ocena; zdecydowanie 5/5 ^^ 


A tak na dodatek macie to, Kochani~! ;
HunHan is real (nie wiadomo, czy to prawdziwe, czy nie, ale jednak *o* Jeśli nie chce Wam się czytać całości to po prostu popatrzcie na 3 ostatnie wypowiedzi od pytania tego, kto przeprowadzał wywiad o HunHan couple ^^)
HunHan couple~ 


I to by było tyle na dzisiaj~ Do następnego wpisu~ WE ARE ONE. WE ARE EXOtics ♥

2 komentarze:

  1. jhbgrikjheagrzkijsthgzlouerhgzoliurghzleukgthzlgiuhzrdiluhleurzhseltgiuxhlxziuehyzimfvdjhjfsgdhjgfjkfgdkgjfldjklgglfhlhkfgljbkflfhkgjfghljklhfkjg!!!
    Jezu, HunHan is real!!!
    asdfghjkl!!!

    Kurczę, poczytałabym te ff, ale ech... Nie chce mi się wysilać mózgownicy na czytanie po angielsku xD
    Może jak będę miała więcej czasu...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, HunHan is real ;3 I to bardzo ♥

      A co do ff, to naprawdę warto ;3 Jakby co, to ten drugi jest krótszy :D
      Jak tylko znajdziesz czas, to polecam przeczytać ;3

      Usuń