piątek, 12 kwietnia 2013

18.HunHan facts 56-60( Sehun Birthday Party Edition~)

56. Luhan, Kai, Kris, Baekhyun i Suho są na przyjęciu urodzinowym Sehuna

57.Sehun nie wiedział, co powiedzieć o Luhanie, więc Chen( który dużo im dziś dokuczał) spytał: "Jaka jest właściwie relacja między wami dwoma?"

58. Za każdym razem, gdy Junmyeon coś mówił Sehun dotykał uda Luhana ( ;-; its not weird Sehunnie, everybody touch their friends tights ;-;)

59. Luhan powiedział do Sehuna: " Proszę, nie rośnij więcej. Nawet kiedy noszę wkładki do butów jestem od Ciebie niższy". Sehun odpowiedział: "... Hyung, nie masz mi zbyt wiele do powiedzenia, prawda?", a Luhan dodał, ze to dlatego, że dzielą ze sobą pokój (logiczne, nie? xD)

60. Luhan powiedział, że Sehun wciąż jest jak dziecko. zawsze zrzuca z siebie kołdrę podczas snu. Fani spytali Luhana skąd o tym wie, a ten przyznał, ze Sehun uwielbia z nim spać

A/n: Nie wiem, czy to prawda, bo to tylko fanacc, ale i tak bardzo miło się to czyta ^^
Potwierdzona jest jedynie obecność Luhana na przyjęciu, ale co się tam tak naprawdę działo, to prawdopodobnie się nigdy nie dowiemy xD

Saengil Chukka hamnida Sehun ah~ *nie jestem pewną czy tak to dokładnie się pisze... ^^"*

Ps. Widzieliście nowe fryzury HunHana?
Primo, coordi noony muszą być shipperkami, bo najpierw ten wspólny blond, a teraz róż ^^
A po drugie, ten kolor... New level of gayness xD W jak najlepszym znaczeniu ofc ^^ podoba mi się ten róż^^

3 komentarze:

  1. Mnie rozwaliło to jak Kai nazwał Sehuna swoim synem XD I to, że kiedy zapytali się Hunniego czego nienawidzi on powiedział "Suho hyunga" xD I Kris! Suho kazał mu usiąść bo stał obok niego (ten wzrost xD)a fani krzyczeli,że nawet jak usiądzie to będzie od niego wyższy xD Ale HunHan z tym spaniem...aww jak słodko ^^
    G.G

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez mnie rozwaliło jak Kai powiedział, że Sehin jest jego synem xD I ten tekst z tym czego Sehunnie nienawidzi tez jest dobry xD

    Wieem, oni są strasznie uroczy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sehun* miało być ^^" Przepraszam za literówkę, ale jestem na telefonie :D

      Usuń